۱۳۸۷ تیر ۳۰, یکشنبه

اين دزد سر گردنه کيست؟

اين دزد سر گردنه کيست؟
امروز دوزخ فردا کدام بهشت؟
کابل پرس: يونس قانونی يکی از متهمان اصلی نقض حقوق بشر در افغانستان و متهم به اختلاس بيست و پنج ميليون دالر آمريکايی کیست که هرگاه صدای مردم گرسنه و زخمی افغانستان در پارلمان بلند می شود، مانع شده و آن را سرکوب می کند؟ مگر پارلمان افغانستان محلی برای بازتاب مطالبات و خواسته های مردم نيست و مگر باید چند دزد و آدمکش و قاچاقچی مواد مخدر، برای پیش بردن اهداف ضد مردمی خود، هر چه خواستند بگویند و انجام دهند؟ بخورند و بخوابند و طرح های ضد مردمی را تصويب کرده و در جنایت و زد و بند و اختلاس و چور و چپاول دارايی های مردم دست باز داشته باشند؟
یونس قانونی اينبار نيز با تاختن به وکيل مردم رمضان بشردوست و توهين و تحقير او، لکه ی ننگ ديگری به کارنامه ی خود اضافه کرد و باز هم ثابت کرد که درد و رنج و گرسنگی مردم برايش اهميتی نداشته و فقط و فقط در سودای پول و قدرت است.
کارتون از عتيق شاهد
يونس قانونی[ایشان از قوم تاجیک مورد حمایت ایران می باشد] در حالی به رمضان بشردوست می تازد و توهين و تحقير می کند که او صدای مردم گرسنه را بازتاب می داد که مردم از گرسنگی علف می خورند، معلول و معيوب مملکت ماهی 400 افغانی معاش دارد و قيمت يک بوجی آرد 5 برابر آن است. يونس قانونی مسوول امنيتی را می خواهد و بشردوست را از پارلمان اخراج می کند.

هیچ نظری موجود نیست: